Sabtu, 22 Mei 2010

Lowongan Kerja PT Bali Moon Liqueurs

Artikel berikut mencakup informasi terkait yang mungkin menyebabkan Anda untuk mempertimbangkan kembali apa yang Anda pikir Anda mengerti. Yang paling penting adalah untuk belajar dengan pikiran yang terbuka dan bersedia untuk merevisi pemahaman Anda jika perlu.
Lowongan Kerja PT Bali Moon Liqueurs Balimoon is a thriving well recognized liqueur business with headquarters to its regional operation based in Bali. Currently with offices in Jakarta and Surabaya, Bali Moon Liqueurs supplies 800+ outlets with a range of 12 great tasting liqueur flavors as well as Balimoon Vodka.
Moving into 2010 Balimoon is now looking to drive its market presence and revenues to the next level. With a huge opportunity ahead of us we are now looking to hire candidates into the following positions to ensure we achieve our 2010 / 11 business strategy:


Accounting


Qualification:

1. Male / Female

2. Bachelor (S1) degree in Accountancy

3. Having minimum 2 years experience in Accounting field

Anda dapat melihat bahwa ada nilai praktis dalam mempelajari lebih banyak tentang lowongan kerja informasi kerja terbaru 2010. Dapatkah Anda memikirkan cara-cara untuk menerapkan apa yang telah dibahas sejauh ini?

4. Able to generate Financial Report

5. Computer literate (Microsoft Office)

6. Discipline, smart, independent, eager to learn, initiative, creative

7. Placement in Jakarta


Please send an up to date copy of your CV together with a recent photograph and an introduction letter to

hrd@balimoonliqueurs.net

source : http://www.loker.web.id/accounting-finance/bali-moon-liqueurs-pt.html
Kadang-kadang sulit untuk memilah-milah semua detail yang berkaitan dengan subjek ini, tapi aku positif Anda tidak akan kesulitan untuk memahami informasi yang disajikan di atas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar